سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 67745
کل یادداشتها ها : 67
خبر مایه


سلام امیدوارم که خوب باشین من که خوب نیستم مثل همیشه امـــــــــــــّــــــــــــــا شما خوب باشین ممنون که نمیاین وبلاگ هنه راستی امروز صبح رفتم گوشی رو از یه طرفگی در آوردم  آخه دو ماه بود که قطع بودم دلم لک زده واسه اس ام اس بازی و تک زنگ زدن و ....هان صبح رفتم فروزش و حل المسائل مبانی الکترونیک رو گرفتم و  رفتم دانشگاه تا مسئله ها رو حل کنیم بعد از کلی مصیبت یه اتاقی پیدا کرده و تلب شدیم تو و منو محمد رضا و بعدش آقای ترابی محکوم) اسم بلوتوثه شه دیگه،هان شهرام و احمد رسولی فر بعدشم دیگه شروع به حل کردن مسئله ها و خوندن کتاب انقد خوندیم که هنگ کردم واقعا" ها مخم تاب ورداشته انگار دنیا داره رو سرم میچرخه دلم گرفت باز نمیدونم چرا ولی گرفت دیگه                    شرط میبندم اینو نشنیدینحالا میبینی
  • اسکله  ناز  چشـــــات  حریم  امن  قایقــم                      تو ساعت یه ربــع به عشـــق عقــربه دقایقــم
  •  
  • گرمی دستای  تورو  به  صدتا  دنیا  نمیدم                      هر وقت که یارم تو بودی بی کسی و نفهمیدم
  •  
  • تو بند دل سلول عشق حبس نگاتو میکشم                   ولی بازم رو میله هاش عکس چشاتو میکشم
  •  
  • آی قصه بی سر  و  ته  شعر  بدون  قافیــــــه                  برای   مرگـــــ    این  صدا   نبودن  تو  کافیــــــــه





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ